Producenci
Jak kupować?

 

Jak wyglądają zakupy w Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.

Zakupy w kilku krokach

1. Znajdź produkt, który Cię interesuje.

2. Dodaj produkt do koszyka.

3. Możesz szukać kolejnych przedmiotów, a następnie dodawać je do koszyka.

4. Przejdź do koszyka, oraz podsumowania - kliknij "Zamawiam".

5. Zarejestruj się jako nowy użytkownik, lub zaloguj się jeżeli jesteś już naszym użytkownikiem. Jeśli nie chcesz zakładać konta wybierz Zakupy bez rejestracji, a następnie kliknij "złóż zamówienie".

6. Wypełnij dane oraz zaakceptuj regulamin, a następnie przejdź do podsumowania.

7. Wybierz sposób dostawy.

7. Potwierdź zakup klikając w przycisk.

 

Krótki przewodnik po zakupach

Aby znaleźć odpowiedni produkt wybierz pasującą kategorie w prawym górnym roku strony głównej. Możesz również użyć opcji "szukaj".

Stany dostępności

Staramy się, aby nasze produkty były dostępne od ręki, dzięki czemu produkt jest przygotowany oraz wysłany w terminie 24h.

Część produktów ma dłuższy czas realizacji 48-72h co oznacza, że produkt jest w magazynie zewnętrznym, co powoduje wydłużenie czasu oczekiwania. Prosimy o zapoznanie się z terminem realizacji przed zakupem. W TelPoint dokonujemy wszelkich starań, aby wysyłki były prowadzone w jak najszybszym terminie.

Istotną kwestią są zwroty - produkt powinien być nieodpakowany, w nienaruszonym stanie (dotyczy to zarówno samego produktu, jak i opakowania). Każdą chęć zwrotu należy zgłosić drogą mailową: sklep@telpoint.pl

Sposoby płatności

W Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości dostępnych jest klika metod płatności. Od tradycyjnego przelewu, po przelewy natychmiastowe. Szczegółowy opis znajdziesz w zakładce "Formy płatności".

Kody rabatowe, zniżki i promocje

Aby korzystać z dostępnych rabatów, należy wprowadzić kod rabatowy przy zamówieniu produktu. Kody rabatowe są przypisane do konkretnych promocji tzn. rabat może obowiązywać na cały asortyment, bądź też na wybrane produkty. Każda promocja w Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości jest ograniczona w czasie.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Status swojego zamówienia możesz monitorować w zakładce "Moje konto" http://www.telpoint.pl/pl/panel

Lub po zalogowaniu się na swoją skrzynkę pocztową - w mailu wysłanym przez TelPoint.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl